fredag 4. desember 2009

Kosetur til hovedstaden i førjulstiden..


Fredag morgen.. Sto opp til et landskap som er pakket inn i vatt.. idyllisk etter snøfallet i går kveld! En god følelse etter en super dag i går.. Sammen med mine to gode venninner Tone og Heidi var jeg i hovedstaden på julehandel. Timeekspressen inn på morgenen. Det var så nydelig julepyntet alle steder. Cafèbesøk i Paleet, litt shopping, en kaffe og et glass hvit ute på Tre Brødre med pledd og varmere.. litt shopping, cafèbesøk på Cafè Cathedral... litt mer shopping... Skikkelig kos med andre ord, ikke noe stress.. caffe latte, capuchino, hvitvin, mere capuchino og hvitvin... Strålende fornøyd med å få kjøpt meg en ny kjole, både Tone og jeg fant oss lekre kjoler på Noa Noa. Nye sko ble det også og litt julegaver. Tone hadde fått anbefalt http://www.delicatessen.no/ så vi avsluttet dagen her. En trendy tapasrestaurant på Grünerløkka med nydelig mat!

Her var det stappfullt og litt tid å vente, men vi fikk plass ved baren hvor vi koste oss mens vi ventet på maten. Maten var verdt å vente på, skikkelig gode smaker! Stedet går for å være byens beste på tapas. Hit skal vi tilbake! Fnising på bussen hjem.. vel fornøyde;) Min snille mann hentet meg på busstasjonen i skikkelig snødrev.

Ønsker alle en fin fredag!