fredag 5. mars 2010

God helg ♥

Fredag formiddag, fri fra jobben, huset har fått en omgang med støvsuger og vaskefille... Fornøyd sitter jeg her med bloggen min og en kaffe.. Har lyst til å si god helg ;) Har vært travelt i det siste og kjenner at det gjorde veldig godt med en hjemmedag i dag, var ikke spesielt trivelig her da jeg sto opp på morgenen kan du si... Når alt flyter, hvor skal en begynne...?! Denne helgen er ikke helt full av planer og det er godt. Skal snart en runde på butikken og i kveld er vi bedt på vinsmaking med deilig mat hos gode venner, gleder meg... I morgen tror jeg faktisk ikke vi har noe spesielt på tapetet, søndag blir det skidag med klassen til yngstemann, men deilig å kunne sove lenge... Helgefølelsen kan bare komme!!

Ble inspirert av Lille frøken Jensen som viser så mange søte bokser i dag. Ta en titt inn til henne, hun har en nydelig blogg ;) Har jeg noen bokser tro? Hm.. Ikke så veldig mange, selv om jeg alltid titter litt ekstra på forskjellige bokser i interiørbutikkene, synes de er veldig sjarmerende. Jeg viste nylig bilder av en nyanskaffet boks fra Miljøgården, den kan man fylle med ting og tang, feks lys og annet småtteri.
Ellers har jeg mest stålbokser på kjøkkenet til kaffe, te, salt osv En lekker boks i blankt sølv jeg fikk til jul også har jeg litt små kurver til såper, hjerter og dingser. ELSKER alt som har med såper å gjøre.. ;)



♥ Ønsker alle en riktig god helg ♥

Klem fra Gry