tirsdag 27. april 2010

Oh, du salige lavendel ♥


Kan du tenke deg noe vakrere og mer yndig...

...enn duften og synet av LAVENDEL...

En FRYD å ha på nattbordet....



Og nå er det straks på tide å pakke ned lette sommerkjoler & sko....

...for vi skal på FERIE... HURRA!

Mannen♥ og jeg får en hel uke for oss selv! Har nesten ikke turt å glede meg på grunn av disse ekle askeskyene, men nå ser det heldigvis lovende ut...


Frem med de lette HVITE kjolene! Denne er fra Noa Noa...

Hvor mange kjoler skal jeg ta med? Hmm.. Pakker ALLTID for mye, men skitt på.. Opp i kofferten med dere!

Om noen timer skal vi sitte på noe som ligner denne balkongen...
På hotell for voksne... Hmm... er vi det da? ..*ler*..  Høres litt kjedelig ut kanskje, men det skal bli deilig med litt fred og ro.. Lese bøker, sove og sløve... Og nyte SOLEN og LIVET!



Det betyr EN HEL UKE uten blogg og DERE mine herlige inspiratorer! Hmm... Blir litt rart, men kanskje litt greit å ta en liten pause også, tror kanskje min kjære synes det...smiler.. ♥ Men må nok innom en liten runde hos dere og hilse på før vi drar...

♥-lig VELKOMMEN til nye følgere, synes det er så utrolig koselig at DERE har lyst til å følge meg. Tusen takk ♥

Ønsker alle en fin uke videre, nyt hvert et sekund av denne DEILIGE tiden ♥

Varme klemmer fra Gry