mandag 10. mai 2010

Englefjær og hjertevenner ♥

I helgen var jeg som sagt i bursdagslag på sørlandet. Vi var en jentegjeng på tyve stykker som feiret en veldig god venninne som fylte 40 år og som inviterte oss med på tur - Takk Hege Anita! Feiringen startet lørdag formiddag i strålende solskinn, vertinnen hadde fylt picnickurver som inneholdt deilige oster, vin, champis, sjolokalde, druer mm.... Vi hadde koselig picnic underveis, deilig lunsj i Risør og endte opp i Lyngør. Her ble det en veldig koselig kveld og jubilanten ble behørlig feiret. Søndag var vi så heldige å få en omvisning på Engelgaard Et fantastisk nydelig gjestehus i Tvedestrand..
Disse to bildene har jeg tatt på Englegaard. Resten av bildene har jeg tatt selv hjemme, mixet og satt sammen...
Også interiørbutikken var en DRØM å komme inn i... Butikken var fylt av de nydeligste såper, engler, kort og mye mye mer... Noe som resulterte i at det nå dufter DEILIG hjemme hos oss...


Disse fine tingene ble med meg hjem...

Etter mye om og men bestemte jeg meg for dette englekortet..


Duftengler fra Mathilde M.


Hjertesåper som lukter HIMMELSK...


Synes alle disse kortene er så skjønne at jeg nesten ikke klarer å velge...♥



Synes disse engleplattene med dusker er fine. Ikke bare ser de vakre ut, men de dufter jammen godt også....




Fra picnicen...

Lyngør er en idyllisk plass..



Som dere skjønner har jeg hatt en fin helg ♥

Ønsker alle en stålende fin uke og snart er det langhelg!


Klem fra Gry ♥