torsdag 13. mai 2010

Kom mai du skjønne MILDE?


...Ikke noe MILDE MAI her akkurat... En kald dag i dag med iskald vind, men heldigvis oppholdsvær så det gikk an å holde på litt ute likevel. Hmmm.. Nå vil vi at VARMEN skal komme altså!

Så deilig med en ekstra fridag! Når prosjektene hoper seg opp, gjør det veldig godt med litt tid til hjemmepusling. Jeg har beiset litt i dag, ikke noe mer spennende enn kassen som skal dekke varmepumpen utdendørs, men det må gjøres.. Har fått tatt første strøk, og skal ta andre strøk i morgen har jeg tenkt. Mannen har rakt og rufset i hagen og jeg har pusla litt med blomstene. Er redd de fryser ihjel hvis det fortsetter å være så kaldt, så må nok ta de inn i hus om kvelden..

Litt nye blomster har kommet på plass. En stopp innom Mester Grønn i går resulterte i en ny olivenbusk (klarte ikke å la være... Jeg kan så vidt skimte nye skudd på de gamle olivenbuskene så jeg gir dem ikke opp ennå, men måtte bare ha en MED blader i tillegg enn så lenge..;) En ny lavendelblomst ble det også.


Nå skal jeg straks på venninnekveld. Der venter kulinariske retter fra Tyrkia, vertinnen har nemlig vært der og blitt inspirert ;) Gleder meg!

Ønsker dere en fin kveld ♥Klem fra Gry