onsdag 26. mai 2010

Tusen HJERTER til Therese ♥♥♥ Og til dere ♥♥♥


Jeg har vært så heldig å få denne flotte awarden fra Therese med bloggen
Min hverdag på landet Sammen med awarden fulgte det så mange gode ord fra den skjønne dama at jeg ble både rørt og glad! Rett og slett varm om hjerterota ble jeg ♥ Sender mine varme tanker til deg Therese, du fortjener virkelig å få denne awarden selv! Mange av dere kjenner helt sikkert til bloggen hennes og da skjønner dere hva jeg mener når jeg sier at den raskt blir et sted man har lyst til å dra tilbake til! Et sted der man kan hvile blikket på et nydelig hjem og hente masse inspirasjon, bli GLAD av to skjønne prinsesser som stråler fra bildene, kose seg med Thereses betraktninger fra hverdag og fest, og i det hele tatt motta ekte hjertevarme ♥ Hvis du ikke allerede har opplevd Hverdagen på landet, bør du unne deg en titt inn!

Med denne awarden fulgte det en oppfordring om å si 7 ting om seg selv. Det er ikke så lenge siden jeg gjorde akkurat det, så da lar jeg de gjelde fortsatt.. *smil*

Jeg velger å sende awarden videre til ALLE DERE  SKJØNNE DAMER som inspirerer og gleder meg hver eneste dag! Dere betyr mye for meg og løfter dagen med alle deres gode og inspirerende ord og POSITIVE ENERGI!! Så ta til dere disse ordene:

YOU ARE A BEAUTIFUL BLOGGER

♥♥♥

 Varme klemmer fra Gry