tirsdag 23. november 2010

Bon Appètitt! - Tusen takk Ann ♥

I dag fikk jeg den nydeligste pakke i posten!
Jeg var så heldig å vinne i giveawaykonkurransen hos Glassveranda nylig og i dag lå premien i postkassen.

Gaven var pakket inn på en vakker og spesiell måte, jeg tror jammen det er den fineste pakken jeg har fått noen gang jeg! Enkelt og vakkert.
♥ Reneste julaften jo... *smiler*..

Kortet var laget tilsvarende konkurransebildet på bloggen, her snakker vi om stil til fingerspissene! Inne i kortet sto de hyggeligste og varmeste ord. Tusen hjertelig takk for at du gjorde deg sånn flid med både gaven og kortet Ann!  Jeg er glad for at jeg oppdaget bloggen din, du setter meg i god stemning og gir masse inspirasjon 

Ann har den nydeligste blogg! Hvis du ikke har tittet inn til henne anbefaler jeg deg å gjøre det. Du kommer dit ved å klikke her Glassveranda

Og hva var inne i den vakre pakken? Jo, denne flotte krittavlen med Ann's egenlagde patina på rammen. Og med en herlig tekst, midt i blinken og akkurat slik jeg ønsket meg!
Passer perfekt på kjøkkenet! Jeg ble inspirert med det samme og gikk i gang med å lage meg en deilig lunsj...



Og når jeg først var i gang på kjøkkenet begynte jeg på julekakene.. Første slag ut ble det samme i år som hvert år; nemlig Sarah Bernard. Ingen jul uten!

Den gamle mandelkverna har jeg overtatt etter mamma. Den begynner å bli litt sliten, men du så god den er!


Kakene står til avkjøling før de skal dyppes i smeltet sjokolade...

Imens kan jeg jo by på en kopp gløgg, klementiner og kjøpepepperkaker *smiler*...
Vi skal bake pepperkaker litt nærmere jul, slik vi pleier hvert år sammen med gode venner..
Ute snør det lett, julemusikk og gode dufter fyller rommet...
Advent nærmer seg med stormskritt....
Jeg ønsker deg en fin uke videre!

Varm førjulsklem fra Gry