torsdag 7. juni 2012

Snart klar...


Det er litt å ordne til helgens konfirmasjonsselskap, men jeg håper og tror at vi har kontroll... Greit med et par fridager nå i forkant og den morsomte jobben er jo å pynte og stæsje litt både ute og inne:) 


Jeg fikk lyst til å ta med noen bilder fra byturen sist helg. Vi kom over denne sjarmerende restauranten NI&TYVE


Glade jenter på tur! Synd vi manglet et par av jentene i gjengen, men neste gang håper jeg at vi er fulltallige :)


Her var det mye inspirasjon for en interiørglade gjester :)


Nei, nå får jeg komme i gang igjen her, det er fortsatt en hel del å ordne før jeg kan ta sjarmøretappen! God torsdag :)

Pst! Jeg sliter med følgertjenesten min plutselig. Den ligger lagret, men jeg får den ikke frem på bloggen og dermed får ingen lagt seg til. Har prøvd diverse ting, men ingenting ser ut til å hjelpe. Også telleren min har slått seg vrang. Noen andre som har hatt lignende problem og kan hjelpe?