søndag 23. november 2014

Frydefullt




 I går kveld, mens vi henslengt i sofaen så en tv-film og koste oss med snop og annet munngodt, begynte snøen å dale.... Stille og hvit.... 
Skulle ikke mer til, så kjente jeg julestemningen komme krypende... frydefullt :)

Og i dag sto vi opp til et landskap i hvitt.
Hipp hurra, til skogs det bar med kameraet på ryggen! :)


For egen del må jeg si at det er en så utrolig god følelse å stå bak kameraet, fokusere gjennom linsen og forsøke å fange stemning og lys, da kan jeg glemme både tid og sted. Kjenner du igjen følelsen?

Plukket med meg noen kvister med granbar til å anrette sammen med andre naturmaterialer i et fat 
(gran, kongler, mose, rødløk og svibel)

 

Vakkert så lenge det varte, nå er mesteparten regnet bort igjen. Men, jeg er optimist med tanke på hvit jul... he he.. Fortsatt bare november :)


Fikk lyst til å ta med et bilde av den fine yngstegutten vår. Han var dresset og klar til fotballavslutning på fredag, etter endt sesong.
Gutta hviler ikke på laurbærene, de er flinke og trener året rundt, moro når fotballgleden er så stor.


Ny uke, nye muligheter mine venner! 
Med ønsker om en god ukesstart :)