lørdag 12. juni 2010

What a week!!



Det har vært en begivenhetsrik uke vil jeg si, ikke mye tid til å kjede seg her i gården nei! Fotbalkamper mandag og tirsdag, jobbmøte og ut å spise med kolleger onsdag kveld, nye jobbmøter og kurs på torsdag og en festlig torsdag kveld i Sandefjord med revyen "Hvalsommer" i Bakgården. Var der også i fjor og det er bare en så RÅ steming der som jeg ikke har opplevd maken til... Langbord og benker, pizza og øl.. Først  et forrykende show som får latteren til å runge og deretter allsang med dansing på bordene... Den ene sommerslageren etter den andre.. Splitter PINE! Trenger jeg å si mer... En utrolig morsom opplevelse jeg virkelig kan anbefale! Deilig sommervær var det også og byen sydet av liv.

Sandefjord er en veldig koselig by synes jeg, også ideell for shopping og cafèbesøk! Rakk en liten runde der på fredag og det ble da litt nytt.. Var innom butikken Tinnies Hus, her er det så mye fint at en nesten kan gå i spinn!! Kjøpte meg litt til bordet; en søt liten melkemugge, pyntestein til glassbollen og artige servietter...

 

Den hvite tøybrikken og den romantiske voksduken er kjøpt hos Kid..


To nye puter i hvitt ble det også fra Tinnies Hus...

En helt hvit og en med en enkel tekst på...



Torsdag hadde min mann og jeg 15 års bryllupsdag! Men, ingen romantisk feiring av dagen akkurat, han er på mc tur hele helgen og jeg var som sagt på jobbtur fra torsdag til fredag... Men jeg var så heldig å få en nydelig rosebukett av han før han reiste da...

På toppen av det hele hadde jeg bursdag i går! Intet rundt tall, det tar jeg neste år... og ingen tid til feiring heller... Rett hjem fra tur til en hel helg med fotballskole og fotballaktiviteter for gutta mine... Men, jeg er nå heldig da for da jeg kom hjem ble jeg møtt av nydelige blomster og gaver, både fra min gode svigermor og gode venner  ♥ Snille venninner kom innom for å glede meg, til tross for travle tider for alle mann *smil* Det ble tid til litt kaffe, te, jordbær og brownies før vi hastet videre... Veldig mange hyggelige meldinger har tikket inn på min mobil, hyggelige telefonsamtaler har jeg fått og hilsner fra fjern og nær, jeg blir helt varm om hjerterota, tusen takk ♥

Mine nærmeste kjenner meg godt det er helt sikkert, for alt var full klaff!
Nydelige ting som jeg bare ELSKER ♥ Her er et lite glimt...





Tusen hjertelig takk!
♥♥♥

Det har vært en kald dag utendørs i et skikkelig guffent vær... Har fortsatt ikke fått varmen i meg, så nå skal jeg ta meg et deilig bad og kose meg med siste utgave av Vakre hjem og en bok..
En deilig lørdag kveld hjemme med ungene, bare ta det helt med ro♥
I morgen formiddag er det på'an igjen og det blir nok en laang dag utendørs.. *smil*

Takk igjen for alle søte hilsner fra dere og velkommen til ny følger!
Fortsatt god helg til dere alle ♥

Klem fra Gry