fredag 13. august 2010

Sensommer på terrassen




Den første uken på jobb etter ferien har gått fort! Kristiansandturen var fin. Jobbmøter sto på agendaen, men vi fikk også med oss litt kos på kveldstid. I byen var det sol, yrende liv og forlenget sommerferiestemning med kald hvitvin i kveldssola på Bølgen & Moi..

Og så var det jammen helg igjen! Har hatt fri i dag og sto opp til et forrykende regnvær, det har det vel vært de aller fleste steder her på østlandet i dag.. Det så ut til at regnet rett og slett ikke skulle gi seg, men i kveld tittet sola frem og da ble det riktig så fint.



Noen av blomstene mine har tatt kvelden i løpet av sommeren, så jeg måtte fornye litt. Koselig at det blomstrer litt utover sensommeren også. Disse frodige krysantemumene kjøpte jeg hos Mester Grønn. Fikk tips om å putte sukkerbiter i jorda og gjødsle godt og det har jeg gjort. De skal visstnok være greie å holde liv i... Vel, vi får se, skal nå gjøre et forsøk i alle fall *smil*



Håper på stabilt fint vær i morgen. Vi skal ha vennefest hos oss og har lyst på en fiiin og laaang kveld på terrassen!


Velkommen til ny følger! Er hyggelig at det stadig kommer til nye og at telleren tusler sakte, men sikkert oppover. Koser meg med de koselige hilsnene dere legger igjen, kjekt at det er noen i "den andre enden".. *smil*

Kos dere i helgen!

Klem Gry