lørdag 16. oktober 2010

Litt tidlig, men...


Snart på tide å tenke på beholdningen av...


♥ Hjerter, kongler & kremmerhus
  

♥ & andre ting du har lyst til å pynte med i førjulstiden


Så fort som disse ukene går! Har blitt mye jobbing i det siste og hver dag er en kamp mot klokken synes jeg! Sånn vil jeg ikke ha det, enkelt og greit! Familien møtes i døra, huset roper etter hjelp og jeg føler et akutt behov for litt tid til å ordne litt her. Heldigvis har vi ikke store planer for helgen, så jeg håper å få tid til både kos med familien, husvask og bloggtid...

Ser at mange av butikkene og interiørbladene har begynt å fokusere på julen allerede og som den julenostalgiker jeg er kom jeg til å tenke på..; Hva har jeg egentlig liggende av pynt og fjas fra tidligere år?

Jeg har i alle fall noen hjerter, kongler og kremmerhus... Og får jeg det som jeg vil blir det kanskje kjøpt inn litt flere av disse slag i tiden frem mot advent og jul. Hvis jeg i det hele tatt får tid til å stoppe i butikken da... Hmmpfrr..?! *smiler frustrert* Ja ja.. Det er jo tidlig ennå!

♥ Nå er det natta, men jeg må først få lov til å takke for alle herlige tilbakemeldinger dere gir meg! Blir både rørt og glad av at mine enkle bilder av vakker oktobernatur engasjerer og gleder, og at dere tar dere tid til å skrive noen ord 

Sov godt & drøm søtt