fredag 17. september 2010

Dronning Ingrid og fredagskos ♥

 Dronning Ingrid
....blomstrer som aldri før..

Tok disse bildene tidligere i dag og Pelargoniene mine er faktisk finere enn de har vært i hele sommer... Nå langt ut i september!
Nå lurer jeg på om jeg burde få de i hus snart, det har begynt å bli kaldt om nettene her... Har planer om å sette de i kjelleren og gjøre forsøk på å holde liv i dem gjennom vinteren



Vet ikke om noen av dere husker de tre tørre Pelargoniene jeg hentet opp fra kjelleren i våres? De så rimelig tørre og triste ut alle tre. Jeg klippet de ned og vannet og gjødslet.. To av de forble like tørre og måtte kaste inn håndkleet, men denne klarte seg og har blitt kraftig og fin
Har du en Pelargonia eller tre anbefaler jeg deg å ta de i hus før kulda setter inn. De blir ekstra fine dersom de klarer seg gjennom vinteren Blir om å gjøre å holde øye med gradestokken på kveldene fremover, har ikke lyst til å ta de inn før jeg må *smil*
 
Fredagen har vært fin! Pusling i heimen og koselig lunsjbesøk hos en god venninne som serverte nybakte (glutenfrie;) rundstykker med deilig tilbehør - rene tapasbordet! Takk
Sosial treningsøkt med gode venninner i ettermiddag - mer skravling enn trim sier du? Ja takk, begge deler sier nå jeg *smil*
Far er på tur i helga, eldstemann disket opp med tacos i kveld og nå koser vi oss med gullrekka (og mor blogger litt da..;)

Disse fine kortene fikk jeg av lunsjvenninnen min i dag, hun har også blitt Frankofil etter en tur til Nice sist uke... Blir nok flere turer til France ja...Bare å fortsette å spare..hi...hi.. 


En super fredagskveld til deg!
Klem fra Gry