onsdag 30. november 2011

Tid for hemmeligheter...


Til de "små"...
48 pakker ligger nå klare i kurven. Er litt spent på hva de synes om at jeg i år har droppet å henge de opp på den broderte nissekalenderen vi har brukt i alle år. Jeg valgte en enkel løsning med innpakningen i år, nemlig disse ferdige gaveposene fra nille. Godt å slippe å pakke inn og henge de opp, så jeg håper det blir godkjent. Hvis ikke er det vel bare å henge de opp.. Tradisjonen tro.. ;)


Og til far i huset...


Han har også i mange år nå fått sin egen julekalender...


Skål far og god advent! ;)


De som kjenner meg vet at jeg alltid har vært en julenostalgiker som elsker alt som har med julen å gjøre. I år sliter jeg veldig med å finne den gleden og fryden som vanligvis kribler i magen på denne tiden av året. Naturlig nok, det blir en spesiell jul i år...

Men vi må forsøke, stort sett, å gjøre som vi pleier og følge tradisjonene...

Bloggingen har jeg litt blandede følelser med for tiden. Jeg kjenner på at det er vanskelig å spre bare glede og inspirasjon. Men samtidig gir det for egen del litt 'driv' til å få gjort ting, så da får det bli som det blir. Det blir lite faste bloggrunder, men jeg dropper innom iblant. I kveld skal jeg møte 4 herlige bloggdamer i byen og det gleder jeg meg til!

God siste dag i november 2011!