søndag 6. april 2014

Utetid


Vi kryper ut!
Det er akkurat som med naturen, vi våkner til liv når sola titter frem og temperaturen stiger :)


Herlig å kunne fråtse litt i rimelige løkblomster, plassere noen her og noen der...
Har vært litt redd de skulle fryse på "bena" de siste nettene, men det ser ut til å ha gått bra :)



Oliven!



Endelig fikk jeg Pelargoniene opp av kjelleren og beskjært dem. Hadde planer om å få de opp litt tidligere i år, men... Nå er de i alle fall hentet opp i lyset og det ser ut til å være liv i dem ;) 
Det er vel tredje vinteren de har overvintret, så håper på fine og kraftige blomster også i år. Min kjære svigermor har inspirert meg, hennes blomster er alltid så kraftige og fine år etter år. De tar jeg ikke sjansen på å sette ut ennå, så de får stå på kjøkkenet til det blir stabile plussgrader :)



Det har vært mye sosialt de siste dagene med syklubbtreff, tur til byen med fotballmammaer, bursdagsfeiring og ikke minst gode gåturer i skog og mark. Gåturene er rene terapien, der henter jeg krefter og energi. Enten alene eller sammen med gode turkamerater ;) Fuglene synger av full hals og det er så vakkert!

Disse blåveisene fant jeg her en kveld på tur med en god venn, 
de er til alle dere mine venner! :)


 Naturen inspirerer!


God ny uke, snart påske! :)