lørdag 6. desember 2014

Søte saker og førjulskos


mmmmmmm....


Franske makroner, ikke så vanskelig å lage som en skulle tro :) 
Jeg fant en god oppskrift på 1001 Makron Her snakker vi passion for makroner! Christine deler mange tips og oppskrifter på ulike typer fyll, anbefaler deg å ta en titt på siden hennes hvis du ønsker inspirasjon. 
Jeg forsøkte meg denne gangen på bringebær og sjokoladefyll



Ingen jul uten Sarah Bernard! Jeg har delt oppskriften før, du finner den her 
Der ligger også en annen oppskrift på makroner som jeg har laget noen ganger. I den er det brukt hvit sjokoladefrosting som fyll. 



Ute er et frostet og vakkert i dag. Etterpå blir det en tur på Blaafarveverket, hvor de har juleåpent. Det er alltid så koselig å sitte i stuene der og spise julegrøt, med fyr i peisen og julepyntede vinduer. I kveld blir det pinnekjøttlag og i morgen bursdagsselskap, en sosial helg :)


Ønsker deg en god lørdag og adventshelg videre! :)