søndag 24. august 2014

"NY" front & oppussing av entre



Heisann hoppsann!
Det har vært dårlig med innlegg på bloggen min i det siste. Tiden strekker ikke alltid til, med full jobb og div aktiviteter ved siden av. Ekstra travelt har det vært de siste par ukene, jeg fikk nemlig "ånden over meg" til å svinge malerkosten igjen :)


Utgangsdøren vår er forholdsvis gammel, men i bra stand, så jeg fant ut at litt maling kunne gjøre susen. 
Jeg ble faktisk ganske så fornøyd, nesten som å få "ny" dør :-)
Fargen på døren heter Front


 Også entreen/gangen har jeg malt. Veggene har fått fargen Hvit Lin og dørene malte jeg med Klassisk Hvit...


Etter hvert kommer ny garderobe og litt andre småmøbler på plass. Tenke tenke... Må gjøre det praktisk, men samtidig fint... Ikke alltid så enkelt, må bruke litt tid på det kjenner jeg... ;)


God ny uke, nå merker en at høsten er i anmarsj ;-)