fredag 2. januar 2015

Fredag og vårfølelse!


Fredag og fri! :)
Og FOR et vær!! Påskestemning faktisk, og lite som minner om nyttår og vinter....


Og da blir jeg "tulipansjuk" ... he he... Etter det røde og hvite fristet det med litt vårlige farger igjen. 

Er glad i Kählervasene mine. Kjøpte en selv i høst og så var jeg så heldig å få en til jul i stor størrelse :)


 Med unntak av juletreet og stjernene i vinduene gikk jula ut av huset i dag. Pynten kom jo frem litt etter litt i desember, så nå var det helt ok å ta det bort igjen. Spesielt på grunn av været vil jeg si, blir litt feil med nisser og engler når det er vårstemning ute... Er glad for at frosten holdt seg gjennom jula, det ga i alle fall litt julefølelse. Resten går nok i løpet av helgen, vi får se ;)


 Når man begynner på et nytt år er det naturlig å gjøre opp litt status, tenke igjennom saker, reflektere over tingenes tilstand. Det er en tid for ettertanke og for mange gir det følelsen av å starte med blanke ark. Tiden stopper ikke, tiden er og tiden kommer...
Nyttårsforsetter kan man alltids ha, men jeg tenker for egen del at det er nyttig å gå noen runder med seg selv uansett.
I hverdagen er det så lett å la seg rive med... You go with the flow.... Noen ting står klart for meg, og de skal jeg forsøke å styre i riktig retning.

Det er stadig veldig mange innom bloggen her. Jeg velger å tro at det er fordi det gir noen form for mening :)


 Men du, så deilig at vi fikk en ekstra helg "på kjøpet"! :)
God fredagskveld, og finfin helg til deg som titter innom!