fredag 13. mai 2011

Livstegn..


Long time - no see... 


Tusen tusen takk for alle gode ord og tilbakemeldinger! Dere er bare så utrolig gode altså <3


Dagene flyr av sted.... Denne uken har jeg vært på tur med jobben hele uken. Kragerø, Jomfruland, Kristiansand og Flekkerøya har stått på programmet. Været har vært strålende og turen fin!

Blogging blir det dårlig med og jeg er redd det blir lite i tiden fremover også...
Vi er inne i en hektisk tid og døgnet har for få timer rett og slett... Bloggrunden ligger jeg langt etter med, og jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke får besøkt dere så ofte som jeg vil... 
Jeg har kommet frem til at jeg får titte innom en gang iblant og være fornøyd med det ;)


Jeg klarte ikke å motstå en six-pack med potteroser hos MG i dag, de er så fine! Billig var de og ;) Perleblomstene er fra egen hage. Da jeg kom hjem i ettermiddag og tok en runde i hagen fikk jeg plutselig se at de har sprunget ut mens jeg har vært borte. Jeg plantet ned noen avblomstrede løker for et par år siden. Morsomt når de kommer igjen ;) Og sinkhjertet har jeg fått av en god venn <3

Sanselig Sommer har jeg ennå ikke sett noe til, men nå skjønner jeg at distribusjonen er i gang, så da håper jeg at det ikke er så lenge til de er her.. ;)


Ha en superduper helg min venn! Kos deg og nyt de gode dagene til fulle ;)
Klem Gry