fredag 22. juli 2011

Mad world...


26.06.2011 omkom min kjære bror i en tragisk bilulykke


Hver dag siden har vi tent lys til minne om en som var høyt elsket av mange. Hans to barn, samboer, mamma og pappa, meg og mine, øvrige familie, kolleger og en hærskare av venner sitter tilbake med sorgen, men også utrolig mange gode minner om en fantastisk person <3

I kveld tenner vi også lys for alle som er rammet av dagens tragiske hendelser i vårt lille land <3
 

For vår del ble ikke sommeren 2011 det vi håpet på og drømte om.
I stedet har vi fått en påminnelse om hvor skjørt livet er...

Til minne om Ståle <3
I morgen 23.07.2011 ville han ha fylt 44 år


 
Dette bildet tok vår yngste av onkelen sin i mitt 40-års lag den 11.06.2011

En nær venninne skrev ned dette diktet i et kort til meg etter min brors død:

"Skjønt jeg er død, gråt ikke så fortvilt
Tenk ei på døden min med sorg og frykt
Jeg er så nær at hver av dine tårer berører meg,
selv om du tror meg borte
Men når du synger, ler i gledens stund,
da letner sjelen min - og flyr med deg
Vær munter, glad - for alt som livet gir deg
Skjønt jeg er død,
din glede kan du gi meg"
(Ukjent dikter)