fredag 24. juni 2011

GOD SOMMER!


MIDTSOMMER



Nå er naturen på sitt vakreste i mine øyne. Alt regnet har gjort det frodig, grønt og vakkert.... Peoner, roser, lavendel... Side om side med jordbær og urter som ruccula, mynte, oregano, gressløk og rabarbra....


Og de norske jordbærene... Mmmm... Jeg får vann i  munnen!


Jeg ønsker å gi deg SOMMERSTEMNING med disse bildene og håper de gir deg litt GLEDE!
Her er et bilderas av ting som betyr SOMMERLYKKE for meg <3





Sommerdagene går så alfor fort... Det gjelder å NYTE hvert et ØYEBLIKK....

ELSKER... Elsker ikke.... ;)


Finn et strå... og træ dom på.. ;)


Slå deg ned i det grønne blant blomster og trær... La humla suse, spis jordbær til du får vondt i magen, lytt til reiseradioen hvor de kanskje spiller en sommersang som setter deg i god stemning og bringer frem gode minner.... Nyt å bare gjøre ingenting eller alt det DU har lyst til...





Tusen takk for følget så langt!
For alle koselige hilsner, morsomme historier og gode ord.... <3
Bloggen får hvile litt i sommer, men jeg kommer til å titte innom på en regnværsdag... ;) 


GOD SOMMER TIL DEG FRA MEG!


Klem Gry