lørdag 20. august 2011

Drømmeverden....



Drømmeverden Gårdsbutikk

Margit med bloggene Drømmeverden Gaver & Interiør og Villa Drømmeverden har gjort det mange av oss interiørbloggere drømmer om... Nemlig å starte egen butikk! Gratulerer Margit, du er dyktig! Hun startet med gårdsbutikk, men har nå flyttet butikken til litt mer "sentrale" strøk ;) Heldig for oss som bor rett i nærheten og bare kan stikke innom når vi kjører forbi og får lyst på noe nytt eller bare ta en kopp kaffe.. Butikken har blitt kjempefin og for de som ikke har vært innom anbefaler jeg å ta en tur. Hun har også nettbuikk.


En god venninne hadde bursdag i går og vi "feiret" den med en kopp kaffe og kakao i
D R Ø M M E V E R D E N

Det ble noen flere Green Gate kopper og skjeer på meg og gitt ;)


Dette vakre lyset fikk jeg av hyggelige gjester i går kveld <3


Snart får jeg besøk av noen snille jenter og da skal jeg servere dem kaffe i de nye koppene mine. Jeg tror jammen de skal få et glass hvit på terrassen i solen også jeg! ;)


God helg til alle som titter innom ;)
Klem <3