tirsdag 9. august 2011

For oss som elsker Italia vs. Oslo


Tidligere i sommer, før alt det triste skjedde, var min kjære og jeg en weekend i hovedstaden. Vi spiste på to herlige steder som jeg fikk lyst til å reklamere litt for ;)

Vi spiste lunsj på Trattoria Cappuccino 
En deilig sommerrestaurant ute i domkirkens bakgård og under arkadene i kirkeristen. Her får du virkelig følelsen av at du befinner deg et helt annet sted enn midt i Oslo by... Deilige og enkle italienske retter og jeg fikk servert de beste glutenfrie rundstykkene jeg noen gang har smakt! Bakt i deres steinovn.


L Y K K E


På kvelden spiste vi på Olivia i Hegdehaugsveien
En lekker italiensk restaurant. De har avdeling også på Aker Brygge og Tjuvholmen.


Her ble det deilig glutenfri italiensk pizza på meg ;)


H I M M E L S K



D O  W H A T  Y O U  L O V E
                                            L O V E  W H A T  Y O U  D O


Klemmer <3