mandag 24. oktober 2011

Den gyldne årstid..


I N S P I R A S J O N

* * *
Jeg merker at årstidene påvirker smaken min, både når det gjelder interiør og klær. Nå som det er høst og snart vinter liker jeg det litt røffere og litt mer rustikt. Samtidig må det være lunt og hjemmekoselig..




(Knagger, krus og speil er fra H&C. Krakken er gammel)

Home & Cottage har nylig lansert en bok proppfull av inspirasjon!
Den kunne jeg gjerne tenke meg ;)

'Med ett ben på jorden og sommerfugler i magen'

* * *

  
* * *
Litt småtteri fra gangen vår...



(Clutchen fikk jeg av min gode venninne i ungdomstiden. Den hadde ligget på 'jenterommet' hjemme siden jeg flyttet ut, helt til mamma ryddet og spurte om jeg ville ha den. Siden har jeg brukt den flere ganger... ;)

* * *
 Litt nytt og litt gammelt...
Ganske ny tunika fra KAFFE


 * * *
Gammel koffert kjøpt på loppis i fjor høst..


Takk for alle koselige hilsner <3

Velkommen til enda en ny følger!

Utrolig hyggelig at du vil følge meg, jeg håper du finner litt inspirasjon her;)

En god uke videre til alle som titter innom!