søndag 23. oktober 2011

Skumring...


Med tente lys, litt varmt i koppen og noe å varme seg med kan vi gå vinteren i møte...

I ettermiddag holdt jeg på en stund ute med å rake løv. En syssel som gir tid til litt ettertanke. Godt å la tankene fare av sted mens lukten av høst setter seg i nesen.
I dag er det 17 uker siden min bror døde. Livet går videre, men han er dypt savnet hver en dag. Fortsatt er det veldig uforståelig <3

Etter rakingen var det godt å komme inn i varmen og nyte en god caffe latte...

* * *


Velkommen til nye følgere!


Utrolig hyggelig at dere vil følge meg! Jeg er helt overveldet jeg over at det stadig titter nye fjes innom og at så mange legger igjen koselig hilsner her hos meg. Det varmer og det gleder meg stort! Tusen takk <3


* * *


Kopp fra Broste

Jeg likte så godt disse koppene med tekst og når de er så rimelige som 39 kroner stk hos Home & Cottage kjøpte jeg likegodt to med teksten 'caffe latte' og to med teksten 'teatime'
Ja takk begge deler sier nå jeg! 'smil..'


Muffinsformene fra Ib Laursen, her brukt som telysholdere, var også rimelige. Kun 30 kr pr stk og de er kjøpt hos Drømmeverden Gaver & Interiør
De fine kastanjene har jeg fått av en god venn <3

En fin ny uke ønsker jeg alle som titter innom!