fredag 27. januar 2012

INDUSTRIPREG




En fridag med mange gjøremål, men trangen til å være litt kreativ presset seg på, samtidig som det rykket i "foto-nerva".. he he... Så på jakt etter et godt fotolys, som er vanskelig på denne tiden, endte jeg opp i rommet som skal bli kjøkken....

Jeg synes det ble litt artige bilder, som vel må sies å ha fått et litt industrielt preg ;)

Noen friske og delikate tulipaner ble fin kontrast til det røffe...

DEILIGE FREDAG!



Og denne søte potten med ranunkler klarte jeg ikke å motstå...


Som dere ser har oliventreet klart seg så langt gjennom vinteren. Jeg tror det skyldes at jeg denne gangen har vært nøye med å gi det vann nesten daglig og at det har stått litt i en krok i stuen hvor det ikke er så varmt...


Den flinke snekkeren vår jobber jevnt og trutt for at vi skal få nytt kjøkken, så dette stæsjet måtte selvfølelig fjernes igjen umiddelbart etter fotograferingen, men det var moro å få litt utløp for fotogleden ;)

På gulvet her kommer det fliser og på veggen bak stolen skal vi ha rustikk murstein som vil bli en kontrast til alt det lyse..



Velkommen til ny følger! Hyggelig at du "fant" meg ;)
God helg til alle som titter innom!