lørdag 17. mars 2012

Et sikkert vårtegn! Pluss litt jul...


Når klærne ute på tørkesnoren blafrer i vinden og tørker på et blunk, da er det VÅR!


Makan til vær vi har hatt i det siste da gitt! En skulle tro at vi var kommet til slutten av april, ikke midten av mars...Alt våkner til liv, dagene er blitt lengre og lysere, og man kjenner at vårfølelsen kribler i magen...



I går hadde jeg fri og startet dagen med en gåtur.
Morgenfriskt og duggvått på landet.... 



Melankolsk stemning... I LIKE!


 Kvelden i går var meget hyggelig!
Gode venner, deilig mat og godt drikke :) 
Thaisuppe m/kylling og rieslingvin anbefales herved! Vi snakker Gourmet!!
(bare jeg får oppskriften på suppen og får prøvd den selv skal jeg dele den med dere;)
Takk til herlig vertskap som gjør alt for at gjestene skal ha det bra <3

 

Og tusen takk dere godinger for alle herlige tilbakemeldinger på kjøkkeninnlegget mitt! Nå er vi på "oppløpssiden" føler jeg.. ;) Innen påske håper jeg at det meste skal være på plass.


Og så litt jul på tampen..;)
kommer med ny bok!
Denne gangen handler det om JUL

Og mine bilder har kommet med! Juhuu... ;)
Det blir spennende å se hvilke bilder hun har plukket ut og satt sammen.


 En riktig god helg til alle som titter innom!