fredag 8. juni 2012

Jeg får ikke lenger frem følgertjenesten på bloggen... Noen som kan hjelpe?


Plutselig forsvant følgertjenesten fra bloggen min og nå står det at siden ikke kan vises... Alle følgerne ligger fortsatt lagret og de kommer frem på forhåndsvisningen, men altså ikke på selve bloggen og det er ikke lenger mulig å legge seg til.

Jeg er veldig takknemlig dersom du har et tips til hva jeg kan gjøre for å få den tilbake på bloggen. Jeg har forsøkt å gjøre diverse endringer i oppsettet, fjernet gadgeten og lagt til osv. Nå lurer jeg på om det kan ha noe med Google+ å gjøre, men vet eventuelt ikke hvordan jeg skal gjøre det.
Håper at hjelpen er nær! :) Synd å miste alle mine flotte følgere...

Jeg mistet også besøkstelleren min, men den fikk jeg lagt til igjen uten å måtte begynne på nytt :)