fredag 26. oktober 2012

Herlige fredag!



Noe av det jeg synes er best med en fridag er å stå opp tidlig, tenne et par lys og lage seg en kopp te. Det gir en utrolig god start på dagen å vite at man ikke behøver å stresse av sted. Og når man våkner med en varm følelse etter hyggelig jentetreff i går kveld og det atpåtil er fredag snakker vi godfølelse ;)

Det er litt pussig det der, å kjenne på godfølelse igjen... I dag er det 16 mnd siden vi mistet min kjære bror. I lang tid etter at han ble borte trodde jeg ikke at jeg skulle kjenne på slik glede igjen faktisk. Gleden tok seg en pause... Sakte, men sikkert har hverdagsgleden og godfølelsen kommet tilbake og jeg skjønner hva de mener, de som snakker om at tiden jobber med en i slike situasjoner. Savnet og sorgen er fortsatt der nærmest daglig, men tiden mildner smerten og gjør det mulig å kjenne på gode følelser også, heldigvis.

Etter at husarbeidet var unnagjort i dag ble det en lang skogstur på meg og det var fantastisk vakkert med solen som skinte på frostlaget som hadde lagt seg over naturen. I går haglet det her, så det lå små hvite kuler overalt :) Jeg tok noen bilder, kanskje jeg viser de senere. Jeg plukket med meg litt granbar og pyntet litt på kjøkkenet. Sammen med et par epler og lys ble det nesten litt julestemning her.. litt i tidligste laget men... hi hi.. ;)


Fyll ikke livet med dager...
Fyll dagene med liv


Det ble en liten tur innom Margit i Drømmeverden i dag også. Koselig å slå av en interiørprat :)




Nå er det straks klart for fredagkos og gullrekka her i heimen.

Jeg ønsker alle en finfin fredagskveld!
Klem fra meg :)