søndag 6. januar 2013

Kähler

 

Jo mer vi takker,
jo mer opplever vi
at vi har å takke for.



Lyslykt fra Kähler har stått på ønskelisten en stund. 
På salg fant jeg disse genserne. Enkle og bløte. Små gleder! :)



 

Tatiana De Rosnay, en forfatter jeg har sansen for, og en bok jeg gleder meg til å lese... MOKKA


Sansen for det enkle har alltid ligget i bunnen hos meg, og jeg kjenner mer og mer for å holde meg mest mulig der...


Artig når orkideene kommer tilbake med nye blomster, litt sånn mirakuløst etter å ha blitt stuet bort i en vinduskrok og kun fått en skvett vann nå og da....


Velkommen til ny følger! Utrolig hyggelig at over 200 har lagt seg til som følgere og at antall visninger på bloggen min har passert 100 000! Det gjør meg både ydmyk og glad at min enkle lille blogg "treffer" så mange av dere der ute. Tusen takk!

 Det er morsomt og inspirerende å blogge. Foto og interiør er en givende hobby, men også tidkrevende. Jeg har i alle årene siden jeg fikk ungene jobbet litt redusert, de senere år i 80% stilling. Med ny jobb går jeg opp i full stilling og ukene blir litt mer hektiske. Bloggingen vil nok bli preget av dette og en pause ligger i luften. Vi får se, jeg håper å få til noen sporadiske innlegg og iblant få litt tid til å besøke andre blogger :)


Alt har sin tid.
En tid for det som var.
En tid for det som er
i lys av det som var.


God søndag til alle som titter innom!
Og husk; 
Gledene går rundt og venter på å bli oppdaget. Gå dem i møte!
Randi Bakke Waale