tirsdag 19. november 2013

Advent nærmer seg



Advent er like rundt hjørnet, en uke er jo vips unnagjort! :) Det skal i grunnen bli fint å kunne finne frem litt mere lys og ikke minst stjerner, det er så mørkt ute nå. 

Kom over denne adventstaken på feel Synes det var litt tøft med tre. Bare "prøvemonterte" de hvite lysene her... he he... Litt tidlig å finne den frem. Får se om jeg henger på noen tall eller bare lar den være slik enkel...

 
  

Har ikke helt "gutsen" til å komme i gang med juleforberedelsene ennå, men har i alle fall begynt å lage meg huskelister for alt fra gaver, mat og ting jeg må huske å kjøpe inn eller sjekke, så det er da en start ;) Ser at det er så mange i bloggverden som er mer enn godt i gang allerede og det gir i det minste en deilig julestemning, koser meg med de fine innleggene som lages rundt omkring! 



Kunne nesten ønske meg snø jeg nå faktisk, så ville det bli litt lysere... Det er jo praktisk slik det er nå da, men for å få den gode følelsen vi ha snø i god tid før jul! Enn så lenge hjelper det uansett å tenne noen lys både her og der :) 


God uke videre fra meg! :)