tirsdag 5. november 2013

Svibeltid igjen



Plutselig er det tid for svibler igjen og det passer meg helt utmerket. Liker så godt løkplanter, de er både rimelige og dekorative. Og så minner de jo litt om jul da ;)


Lyslenken endte opp i en glassvase i stua, og det ble jammen en liten lysinstallasjon.  Det er ikke så ofte gutta i huset kommenterer interiøret, men denne tror jeg de synes var litt artig :)

Så får vi se hvor lenge den får ligge der... Er i grunnen flere steder jeg kunne tenke meg å ha den :)



Velkommen til nye følgere, artig at dere finner meg i "blogg-jungelen" :)



Disse bildene tok jeg på søndag, da var det skikkelig innevær! Regnet pisket mot vinduene og det var mørkt hele dagen, men det gjorde ikke noe for inne brant lysene fra morgen til kveld og vi hadde koselig familielag.

I kveld er formen ganske så slakk, så sofaen er god nå...

Ja ja, det var noen tanker fra meg.
God uke til dere som titter innom! :)