mandag 5. mai 2014

Grått med innslag av korall


 Det som er deilig når en har pusset opp er jo at man på en måte begynner med litt "blanke ark" :) Alle spikerhull er sparklet igjen og en får mulighet til å tenke litt nytt når det gjelder bildeoppheng etc. Ok å bruke litt tid på å vurdere hvor mye og hvordan man vil ha det.
I det store vinduet dropper vi gardiner nå. Persiennene skjermer for innsyn og det er godt å slippe lyset inn...


 Jeg vegrer meg som regel for å ta farger inn i interiøret, da jeg av erfaring vet at jeg etter kort tid vil ha det "back to basic" med naturfarger som hvitt, linfarger og grått igjen. Dog, så lar jeg meg friste iblant... he he... Forsøker meg litt forsiktig med et par puter i varm korall/rust, så får vi se... ;)
Mye fint i blåtoner for tiden også, så ikke umulig at det kan bli et lite innslag av det. Sort/hvitt med grafisk mønster er det også mye av i "bildet", og det er også fint mot litt duse farger synes jeg.


Det er mye stilig kurv i butikkene for tiden også. Denne flettekurven har vi arvet etter svigermor, den er laget av en onkel av henne for mange år tilbake. Akkurat nå gjør den nytten til tepper :)

Muren i stua har fått et strøk med kalkmalingen Pure & Original fra Edda Interiør
Vi gikk for fargen POTATO SKIN




 På min ønskeliste står nytt sofabord og gulvteppe, på mannens ny tv... he he... Så da får vi se... ;)


Nå ser det ut til at sola og finværet tar en liten pause her på østlandet, så da passer det jo fint med litt innekos :) Her er det tente lys, tekopp og varmepumpa på... Deilig etter en god skogstur i ettermiddag. God uke videre!