lørdag 4. oktober 2014

God energi!

 
Uken har vært fin til tross for at vi ikke har hatt høstferie. Mye som skjer på jobbfronten, en tur til hovedstaden og hyggelig cafébesøk med gode venner i går ettermiddag. God energi!

En rolig og fin lørdag med tid til litt pusling hjemme passet fint nå. Våknet tidlig og startet dagen med en deilig skogstur. En egen stemning på slike høstmorgener, når tåka ligger over landskapet og alt er stille bortsett fra fuglene som kvitrer og bladene som faller... Finne tenkestedet mitt og fundere litt over livet...
En liten rådyrfamilie møtte jeg på to ganger på turen, men ellers så jeg ingen ;)


Godt å komme inn, ta en dusj og sette seg med en tekopp, avis, frokost og kaffe kaffe kaffe.... ;)
Regnet kom og siden har jeg kost meg inne med å gjøre det litt hyggeligere her, ikke stort som blir gjort i løpet av ukedagene kan du si så en ligger litt etter, og mannen har mekka og ordna litt... :) 





Kobberlysestake fra Bloomingville og telysholdere fra Tine K, kjøpt hos Home & Cottage



Nå er det straks kveldskos med mat, snop og vin, god lørdagskveld! :)