lørdag 14. februar 2015

Flowerpower & Hyggelige besøkstall


Valentinsdag har vi ingen tradisjon for å feire, og strengt tatt burde det vel være Valentinsdag hver dag eller hva...hmhmmm... ;)
Små gleder i hverdagen, kjærlighetens språk er så mangt....


( Vase og lysestake her Roser her Parking spot coaster og lysholdere  her )


Disse vakre rosene fikk jeg av min snille svigermor i dag, heldige meg! Fargen på rosene heter Cappuccino ;)

Så langt i helgen har dugnadsjobbing stått på agendaen, så lite romantikk foreløpig... hi hi... Men kvelden er jo ennå ung... :):)




Det nærmer seg 500 000 besøk på bloggen her, og nye følgere har lagt seg til. Med tanke på min sporadiske blogging og "beskjedne innsats i markedsføringsarbeidet" synes jeg at det slett ikke er så verst ;) Rett og slett veldig hyggelig!  

Med ønske om fortsatt god helg til alle som titter innom! :)