fredag 18. juni 2010

Utfordring: MEG selv!

Jeg har blitt kjent med en jente, hun er vakker som en prinsesse og er eier av den den flotte bloggen Hvit Romantikk Jeg snakker selvfølgelig om skjønne Anette ♥ Hos henne finner du hjertevarme og romantikk, jeg anbefaler en titt!

Anette har gitt meg en utfordring, nemlig meg selv! Utfordringen lyder som følger: Jeg må skrive 6 positive ting om meg selv og vise fram et bilde av meg som jeg er fornøyd med... Oisann, er det virkelig mulig å finne et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med var det første jeg tenkte.. Hmm... Okay da, får legge godviljen til.... Det får bli et i sort/hvitt... Og så var det 6 positive ting... Ikke lett det heller, dere vet hvordan det er... men jeg får gjøre et forsøk....

  1. Snill

  2. Trofast

  3. Samvittighetsfull

  4. Litt flink til å lage mat

  5. Litt flink til å dekke bord og pynte i huset

  6. Er opptatt av at alle rundt meg skal ha det bra 


Jeg sender utfordringen videre til



My Fie!
Hjertedamas blogg

Ta utfordringen hvis dere har lyst jenter!

God helg til alle!!

Klem Gry