søndag 11. september 2011

En spesiell sommer...


'Tankene mine er tett ved deg. Selv når du er langt borte'

<3

'Noen ganger må vi gå på veier vi ikke har valgt selv. Vi vil ikke, men må.
Det er ingen alternativ. Så urettferdig kan livet være'

Ragnhild Bakke Waale

Det har vært en mildt sagt spesiell sommer. Nå banker høsten på døren og dagene blir mørkere. Men i dag var det faktisk litt sommer igjen! En varm fønvind som minnet mer om sommer enn om høst. En stekende sol varmet meg mens jeg puslet med å rydde bort visne blomster, lykter, ting og tang ute. Fortsatt står det igjen noen utemøbler, det kan jo bli noen fine dager ennå...

Dronning Ingrid blomstrer i alle fall som aldri før! Snart skal jeg sette den ned i kjelleren igjen og forhåpentligvis kan jeg sette den ut på nytt neste sommer og den vil være enda kraftigere.


'Livet er godt når vi har noen vi kan gi en lang, lang knusekos'

Ragnhild Bakke Waale

<3


Velkommen til ny følger! Mette's hus og hjem Herlig at du fant meg <3

Takk for søte hilsner og ord kjære dere! En fin ny uke ønsker jeg alle som titter innom ;)