mandag 12. desember 2011

HVITT





INNE & UTE


FROSTROSER


I går tente vi det 3. lyset i adventsstaken.
Og vi feiret 19-års dagen til verdens beste niese <3


En gledelig overraskelse lå i postkassen min på fredag! Nemlig et hyggelig kort og en søt liten bok med de vakreste ord og bilder, skrevet og fotografert av Anne Britt med bloggen Kontraster i mitt landskap 
Anne Britt er forfatter og har gitt ut flere bøker. Er du glad i dikt og vakker natur anbefaler jeg å ta en titt inn på bloggen hennes. Omtenksom og snill som hun er sendte hun meg nå denne lille boken til glede og oppmuntring, tusen takk Anne Britt! Jeg fikk lyst til å dele et av diktene med dere, det gikk rett i hjertet på meg...

'Om du leter etter sannheten
skal du gå ut
tidlig om morgenen
før de andre våkner

Så skal du være helt stille

Vinden stryker ditt kinn
lik en varsom hånd
og i vindens sus hører du
stemmen som visker til deg

Brått ser du skjønnheten
sansene skjerpes
og du skjønner hvor nært alt er
der i midten av alt
hvor du bare er'

 Anne Britt Stapelfeldt



Takk også til alle dere som legger igjen koselige hilsner på bloggen min! Det gleder stort <3 Velkommen til ny følger; Monicas Hus
Hyggelig at du vil følge meg!

I kveld er jeg bedt på juleverksted med venninnegjengen.
Det blir julekortlaging og garantert julekos! ;)