mandag 20. februar 2012

Danse mot vår...


Jeg tenkte på deg i dag, men det er ikke noe nytt.
Jeg tenkte på deg i går og dagene før det.
Jeg tenker på deg om morgenen når jeg sitter i bilen på vei til jobb, når morgensolen farger horisonten og musikk på radioen vekker
gode minner.
Jeg tenker på deg om kvelden før jeg sovner.
Jeg tenker på deg nå som våren er på vei og dagene blir stadig lysere.
DU skal ikke få oppleve en ny vår...
Jeg tenker på deg i stillhet, og jeg sier ofte ditt navn.
Så hvisker jeg stille
glad i deg
 ♥



Tulipaner bringer med seg følelse av vår, gir glimt av lykke og vekker gleden ved å bare være til.
Det er lite som måler seg med tanken på å oppleve en ny vår....




Om du kan, så skal du danse mot vår...



God ny uke! ;)



Og om du har lyst så lytt gjerne til disse vakre tonene...


Som er introen til nrk serien Broen (originaltittel Bron