lørdag 4. februar 2012

små gleder på en lørdag - loppis & løker...


Fotballaget til eldstemann skal på treningsleir til Tyrkia i vinterferien og trenger cash! Og da er jo loppemarked tingen! ;)

 

Det ble en fin anledning for oss til å kvitte seg med litt 'skrot'. Hadde håpet å finne noen skatter å ta med tilbake, men det ble ikke den store fangsten gitt. Men litt lesestoff og et par sorte tekopper med skål fant jeg da. Og ikke minst hyggelig å treffe kjentfolk og skravle litt ;)

Disse duftlysene kom jeg over på nille til en billig penge.
Deilig duft!

Siste utgave av BoligPluss falt i smak hos meg. Masse inspirasjon og
spesielt hyggelig å lese gode tips fra dyktige bloggvenner :)

I går ettermiddag var svigermor og jeg på en liten kosetur
= Cafè & blomster...
= Lilla tulipaner & hvite perleblomster
;)


Små ting = store gleder

Fortsatt god helg til deg fra meg! ;)