søndag 12. februar 2012

Favnen full...



  Helgen er straks omme og en ny uke står for tur. Ting faller på plass litt etter litt på kjøkkenet, men det er mye jobb og alt tar sin tid. Det blir lange dager for mannen og snekkeren. I går kveld var det veldig godt å bli bedt bort til gode venner. Serveringen var som vanlig himmelsk (rett og slett ren nytelse;) og en setter ekstra pris på det siden det er så som så med kokkeleringen her for tiden. Men det går greit og jeg klager ikke ;)

Flott vær har det vært i helgen også, merker at solen gjør noe med en.. Min flinke handyman hadde ordnet en deilig Barolo til meg i anledning dagen og det faller jo alltid i smak.. ;)


Gratulerer til min snille mamma som har laget mat til hele familien i dag, som hun mer enn gjerne gjør så ofte hun får lov.
En spesiell morsdag for henne i år... <3

Disse vakre blomstene under her er til henne, til min snille svigermor og til alle dere flotte damer der ute. Dere fortjener favnen full! ;)

God ny uke og takk for at dere gir så gode tilbakemeldinger på innleggene mine. Det er så hyggelig;)


Pst.. Fant dette bildet på nettet og likte det så godt ;)