fredag 6. juli 2012

Humla suser....



Og ungene & moi nyter late dager :)
Koselig besøk av tanteunger denne uken og nå har sommerværet virkelig slått til de siste dagene. Når det er deilig å sitte i skyggen å spise middag, DA er det sommer da! Norske jordbær i lange baner (som gir knip i mette mager;) og tid til lengre besøk som man ofte ikke rekker utenom ferien... En skulle prøve å komme i feriemodus litt oftere kjenner jeg... :)

Koselig besøk hos venner en kveld denne uken med reker & hvitvin, og i morgen kveld er vi også bedt i vennelag og det blir kos :)



Endelig fikk jeg tatt meg tid til å bake knekkebrød igjen. Selve det å blande sammen ingrediensene tar ikke lange tiden, men de trenger lang steke- og tørketid i ovnen, så det passer fint på en dag man er hjemme ;)
Oppskrift finner du under etiketten "Bon Appetit" på høyre side...
De fine kakeboksene fikk jeg til bursdagen min av en snill venn <3

Nyt sommerdagene som best du kan! :)