tirsdag 10. juli 2012

Rosalilla toner & tips om følgertjenesten




Hyggelig besøk i går kveld og bordet dekket jeg denne gangen i natur, hvitt og rosa/lys lilla


Linservietter, løper, glass og lysholdere fra Home & Cottage 
(Jeg tok litt hyssing jeg hadde liggende og knøt rundt servietten med bestikket inni)
Hvite dekkebrikker fra Kid
Mugge fra Ib Laursen og duk til bordet kjøpt hos Drømmeverden Gaver & Interiør




Og jeg fikk fine gaver av mine snille venner, tusen takk! :)

Jeg fikk en nydelig hvit mugge fra Miljøgården (flere bilder kommer senere), et vakkert smykke fra Hjerteserien, en stilig Peace veske/kurv og en snaxen clutch fra Bibba.no (clutcen er kjøpt hos Drømmeverden vet jeg;) Og i tillegg en fin trådkurv fyllt med snop. Snakk om å være heldig da gitt! :)



Og en reddende engel kom meg til unnsetning i dag. Tusen takk Edny med bloggen Edny sine puslerier

Som noen kanskje har fått med seg så mistet jeg følgertjenesten for en stund siden. Jeg har prøvd både det ene og det andre for å finne ut av det, uten å lykkes. Men så kom det en veldig hyggelig hilsen fra Edny med oppskrift på hvordan denne feilen kan rettes. Oppskriften er som følger:
1. Gå til INNSTILLINGER under UTFORMING
2. Endre/rediger Bloggadresse som står under PUBLISERING. Legg bare til en ekstra bokstav i adressen
f. eks: hosgryR.blogspot.com. Så trykker du lagre.


3. Skriv inn den NYE adressen til bloggen din i adresselinjen/webadresse. Nå skal følgerne være kommet tilbake!

4. Logg ut.

5. Gå tilbake og logg inn igjen. Så gjentar du steg 1 og 2, MEN endrer bloggadressen tilbake til
den opprinnelige gamle adressen din. Trykk lagre.


6. Gå og sjekk bloggen din igjen. Nå skal alt være i orden igjen!

Så, for de som måtte ønske skulle det nå være mulig å legge seg til som følger her hos meg igjen og velkommen skal dere være :)


I morgen stikker vi til varmere strøk, det skal bli deilig! :)

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger på bloggen min, det varmer :)

GOD SOMMER!