søndag 6. juli 2014

T I D


Så er ferien her! En ubeskrivelig god følelse, ren og skjær nytelse :)


Lange frokoster og lyse netter....  
Tid med familie og tid med venner... T I D  for seg selv...
R O  helt enkelt!


 Sommer for meg er
reiseradioen som frokostfølge, jordbær jordbær jordbær... sykkeltur i barndommens trakter... den deilige duften av nyperoser og markblomster idet du passerer... skogsturer... fuglesang... solbrun hud & salt sjø... stille ferskvannstjern... blåbær så langt øyet kan se... nypoteter med skinke... bok på bok for hånden... 

Hva er sommer for deg?




Et bilde så vakkert og dypt jeg fikk, det var som det var 'ment to be'.... Takk!




Søte sommerlige kopper som jeg fikk i bursdagspresang :)




På tide å senke seg ned og bare nyte.....

Jeg ønsker alle mine følgere og lesere en riktig riktig god ferie og en herlig soommer! :)

E  N  J  O  Y