fredag 28. november 2014

Fredag!


Ikke no' svart fredag (Black Friday) på meg nei! 
Endelig en etterlengtet fri(ferie)fredag, hurra! :)


Og når det atpåtil er starten på første helgen i advent...! Ekstra kos å få tid til å stulle litt i heimen :)) 
 Morgentur i frisk luft mens snøen begynte å dale (hurra x2)...en liten runde med småærender inkl en bitteliten lunsj & kaffe på Kamille Blomster fikk jeg også "presset" inn :)



 For øvrig har jeg en stund sett på disse stuegranene, og nå "klinte" jeg til å kjøpte en ;) De skal visstnok være veldig holdbare og så er de nette og fine i størrelsen mtp å ha i vinduet.


Julemusikk på spilleren, duften av røkelse og et lite snødryss ute satte fart på julestemningen...


Nå er stjernene på plass i vinduene og adventstiden kan bare begynne for min del :)
God fredagskveld videre!