lørdag 8. november 2014

Frem med pinnene!


I går så det slik ut ute.... 
Ganske så koselig egentlig, nesten så julestemningen kom sigende på.... hi hi... :)



Men i dag har det bøttet ned og vært et skikkelig innevær så langt.
Mangt en kan pusle med på en slik dag....

Etter at strikkeglade kolleger fikk meg i gang med strikkepinnene igjen på en koselig strikke/skravlekveld (har hatt laaaang tørke, sist gang var vel på ungdomsskolen.... jeg måtte faktisk google hvordan en legger opp masker, og ikke minst rett og vrang...;) prøver jeg meg på en klut ;) Er kanskje litt passé det nå men... he he... Har inntrykk av at det har vært en farsott lenge, men artig å prøve seg da :) Ikke minst et veldig håndterbart prosjekt for meg, er redd det ikke blir så store produksjonen med det første i alle fall.... ;)





Selv om det er enkelt uten snø, må jeg si at jeg håper det kommer litt dalende igjen snart... Klar for hvit jul i år... :)


Men, på tide å komme seg ut å gå en tur! Ganske så deilig i ruskeværet og, ekstra godt å komme inn i varmen igjen etterpå...
God lørdag! :)