tirsdag 22. desember 2009

Hemmeligheter i vakker innpakning...

























En koselig kveld i går hos min kjære barndomsvenninne Hege Anita med bytte av julepakker. Fast tradisjon, annet hvert år hos hverandre. Deilig servering, skravla går, utveksling av siste nytt og mimring om artige påfunn og små hemmeligheter... Hun har en egen evne til å gjøre det vakkert rundt seg, hjemmet hennes er en drøm å komme inn i for alle som er opptatt av interiør. Får masse inspirasjon og lyst til å pynte her hjemme hos meg selv etter å ha besøkt henne. Også når det gjelder innpakning og kjøp av gaver har hun alltid gjort noe ekstra ut av det, og se hvilke flotte pakker jeg fikk med meg hjem! Kan nesten ikke vente til julaften...

Da jeg dro hjem var det 25 minusgrader! Og snøen glitret så vakkert, som om naturen hadde fått et dryss av diamanter over seg...

2 dager igjen...
Tid for lysfrokost i klassen til min yngste sønn og dersom jeg rekker det skal jeg innom i klassen til eldstemann også. Det er så koselig at det lages til slikt, en egen stemning med tente lys og god frokost. Både små og store gleder seg over å kunne dele en fin morgenstund... litt trøtte, men forhåpentligvis blide fjes ;) Godt for oss voksne å kunne være litt tilstede i barnas skoleverden. Dessuten er det siste skoledag og mange julespente barn.... og voksne...?