tirsdag 1. desember 2009

Å stikke innom...

Så koselig her i kveld da min gode venninne Anne-Mette stakk innom og tok en tekopp med meg. Så fikk vi smakt på småkakene jeg har bakt også, og de var faktisk ganske så gode om jeg selv skal si det. Ute er det 11 minus, så deilig i sofaen med litt varmt i koppen og tente lys på bordet. Som jeg tidligere har vært inne på er det så trivelig når folk stikker innom for en prat. Håper å få til det i tiden frem mot jul også, selv om de fleste er nokså opptatte.

En ting jeg kom til å tenke på er noe en annen venninne av meg sa her om dagen, nemlig dette med å lese andres blogger. Hun har selv ingen blogg, men har tatt seg tid til å titte inn på min blogg og gi meg hyggelige tilbakemeldinger. Det hun sa var at hun følte seg litt som en "tyvtitter" når hun gikk inn på andres blogger og liksom "snoket".. Jeg må innrømme at jeg selv også har tenkt i de baner før jeg fikk laget min egen blogg. Men nå tenker jeg helt anderledes! Jeg synes det er kjempefint hvis andre kan finne glede i det jeg legger ut på bloggen og det er jo også meningen med å lage seg en blogg at andre skal se det du legger ut. Så hvis noen som leser min blogg føler det litt på samme måte vil jeg si at du slett ikke skal tenke slik. Legg gjerne igjen en kommentar til meg, ok med tilbakemeldinger. Ha en fin kveld!