fredag 19. februar 2010

God helg!

Så var det fredag igjen.. Jeg har fri fra jobben og det passet fint i dag. Eldstemann trengte å bli kjørt til skidag med skolen, kjøleskapet er tomt og huset roper om hjelp... iiik.. Utrolig hvor rotete det kan bli i løpet av en uke! Men da er det som sagt greit å ha en dag til å ordne litt, luksus synes kanskje noen, men jeg holder på den så lenge jeg kan ;) Det ligger an til å bli en sosial og bra helg. Skal i vennelag i kveld. Vi blir seks par som samles til lystig lag med god mat og godt drikke. Vi gjør det slik at vi tar med oss litt hver til tapasbord slik at det ikke blir så mye jobb for den som skal ha det. Jeg skal ha med meg kyllingfilèer med bacon, sesampoteter, asparges og ruccola. Når alle har med litt godsaker hver blir det masse godt og spennende på bordet... Tar med meg denne hvitvinen i kveld. En god italiener til rundt hundre kronerMerkelig nok så trengte jeg litt nytt å ha på meg gitt.. Stakk innom Fru Bruuns Handelshus i går og fant litt digg der på salg ;)

Tunika fra Kaffe og øreringer fra NoraNorway..Butikken er så utrolig koselig!

På Step-treningen i går kveld spilte de en sang til uttøyingen som jeg ikke hadde hørt før, Asle Beck "Skur 55". Synes den var så nydelig, så med den ønsker jeg alle en riktig god helg!
http://www.youtube.com/watch?v=xsIGcr2jqLw