lørdag 27. februar 2010

Tusen takk!

For alle flotte meninger om det gamle speilet vårt. Jeg blir skikkelig varm om hjerterota av at dere engasjerer dere og gir oppriktige gode tilbakemeldinger. Som dere sier er det jo ikke viktig at man skal kunne se seg selv i dette speilglasset, vi har jo nok av speil i huset for øvrig og ikke ønsker man alltid å se sitt eget fjes en tidlig morgen heller..;) Speilet har sin egen sjarm slik det er, en egen historie.. Det skal vises at det er gammelt, at det har observert og overlevd generasjoner og dermed er preget av alderdom og et LEVD LIV... Hver gang tanken om å bytte det ut har kommet opp har jeg konkludert med at, nei, jeg venter litt til... Redd for å angre og for at det ikke tåler en slik inngripen. Og nå når dere har gitt deres soleklare stemme for at det skal få være BRA NOK som det er, velger jeg nettopp å få la det være akkurat det!
For øvrig har denne vinterferieuken vært en ganske vanlig jobbeuke for min del. På kveldene litt trening og skigåing og en teatertur og middag ute for mannen og meg torsdag kveld (ikke så vanlig, men vi var så heldige å få billetter av Randi til Lene for President i Drammen teater, veldig bra!) Traff tilfeldig Heidi og Ivar på Jonas B, veldig koselig å ta et glass vin og litt mat sammen! Fredag var min fridag og da hadde ungene lyst på en harry-tur til Sverige, så jeg fylte opp bilen med gutta mine, mamma og svigermor og suste av sted i et forrykende snøvær fredag morgen. Enda fullere ble bilen med masse mat, vin og snop, så forsettene om et nytt og sunnere liv må nok vente litt til... ;) Vi rakk innom en koselig interiørbutikk og der kom vi over denne søte metallboksen og de fine skiltene som mamma var så snill å kjøpe til meg.

Boks og skilt fra Miljøgården
Hele helgen går med til skiskyting. Ladet opp med stafetten i går kveld og ble skikkelig inspirert av gullgutta. I dag har vi hatt en laaaang dag ute i et forrykende snøvær. Poden gikk renn, men hadde ikke helt dagen så det ble bommelibommelibom.... På'an igjen i morgen med nytt renn, men da håper vi på  bedre både vær og hell ;-)

Med Ingrid Olava's Warrior Song ønsker jeg alle en riktig god helg videre!


Klem fra Gry